Leta i den här bloggen

fredag 21 januari 2011

Och så...

Idag har jag varit på arbetsintervju och det gick bra. Bara deltid och det är hos Uniflex Bemanning så det är ju inget hållbart men det är alltid ngt, Förhoppningsvis iaf så pass mycket att jag har råd att betala mina räkningar och mat, kanske kanske om man får hoppas på det lite mer. För jag vill gärna samla ihop så jag har råd att åka bort på min födelsedag.

Just nu med allt annat så känns det långt borta. Med många saker tar jag mer och mer avstånd ifrån känner jag. Men det är endast för jag är rädd att förlora dom. Kanske gör det inte lika ont om jag själv har varit den som backat?

Så allt är ... Neutralt just nu. Inget upp, inget ner. Man får försöka att inte tänka på annat än bara att ta sig framåt varje dag. Allt annat är ett plus, hur tråkigt det än låter. Ger man ngn för mycket uppmärksamhet så backar dom från en, och ger man ngn mindre uppmärksamhet så tar de ett steg framåt. Känns sjukt tråkigt att det hela tiden måste vara en som leder och för och en som bara följer. Men men, jag kan ta det ett tag till:/

Ikväll blir det bara mys med Emelie Lundberg, ska bli skönt. Mina ögon värker dock så mycket, är sjukt trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar